15" skærm søges
Fra : Martin Thunø

Dato : 26-01-04 21:27

Hvis der er nogen der bor i nærheden af Jyderup og har en gammel 15" skærm
der virker 100% som de ikke bruger er jeg interesseret i et muligt køb. Skal
bruge den til knægtens pc. må max koste 150,-

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 21:39

Martin Thunø skriblede:
> Hvis der er nogen der bor i nærheden af Jyderup og har en gammel 15"
> skærm der virker 100% som de ikke bruger er jeg interesseret i et
> muligt køb. Skal bruge den til knægtens pc. må max koste 150,-

Hvis du opdaterer din gruppeliste, så
vil du opdage at der findes grupper
til køb/salg, så prøv der:

--