AOpen AX64 pro hjælp
Fra : Peter Larsen

Dato : 26-01-04 20:09

Hvordan finder man ud af om det har support for en 200GB disk ?

På forhånd tak

Peter :)

Fra : JSM

Dato : 27-01-04 13:12

"Peter Larsen" <dont@care.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder man ud af om det har support for en 200GB disk ?
>
> På forhånd tak
>
> Peter :)

Man kigger (big surprise) på Aopens hjemmeside hvor man bl.a. kan læse
følgende : Max Disk : 137GB [28 bits ATA Spec.]

mvh
Jesper

Fra : JSM

Dato : 27-01-04 13:16

"JSM" <1@2.dk> skrev i en meddelelse news:bv5ki6$60h$1@sunsite.dk...

> Man kigger (big surprise) på Aopens hjemmeside hvor man bl.a. kan læse
> følgende : Max Disk : 137GB [28 bits ATA Spec.]
>
> mvh
> Jesper

Og så glemte jeg sæføli det fulde link :
http://english.aopen.com.tw/Products/MB/ax64pro.htm

mvh
Jesper