SIM kortlæser til USB
Fra : Morten DH

Dato : 26-01-04 17:05

Kan man ikke få sådan en, alle dem jeg har set (inkl. den i Aldi til 69.95
på onsdag) er med seriel tilslutning) - og når man nu gerne vil have den med
USB?

Gerne med link

--
www.tradingvalues.com - trade for a better world

Fra : Leony

Dato : 26-01-04 19:56

In news:40153aa5$0$27314$ba624c82@nntp01.dk.telia.net,
Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> typed:

> Kan man ikke få sådan en, alle dem jeg har set (inkl. den i Aldi til
> 69.95 på onsdag) er med seriel tilslutning) - og når man nu gerne vil
> have den med USB?
> Gerne med link

Har du prøvet i mobil telefoni gruppen?
Der er da sikkert nogle som har sådan en fætter.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : bamse

Dato : 28-01-04 01:12

check : www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk

---------
"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

---

Fra : bamse

Dato : 28-01-04 01:12