Hjælp til Lexmark printer
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 25-01-04 00:35

Hej i gruppen

Jeg har "arvet" en Lexmark 5700 printer af en bekendt. Problemet er at der
ikke er noget blæk i patronerne. Jeg har noget blæk (sort og farve) jeg
engang købte til min nu afdøde HP 840c. Nu er spørgsmålet så, om jeg kan
putte blækket i lexmark patronerne, uden at skulle investere i et refillsæt.
Jeg har jo nåle og alting fra HP'n. Jeg ved godt blækket sikkert ikke er
kompatibelt, men det er dog et billigere forsøg, end at skulle købe nye
patroner, som jeg synes er temlig pebrede.

Er der nogen som ved hvor de respektive farver skal puttets i patronerne
for at det virker ?

På forhånd tak

Hr. Pedersen

Fra : thomas

Dato : 25-01-04 07:11

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> patroner, som jeg synes er temlig pebrede.
>
> Er der nogen som ved hvor de respektive farver skal puttets i patronerne

du kan prøve at se her http://www.refillshoppen.dk/

Thomas

Fra : Anders pedersen

Dato : 25-01-04 10:28

On Sun, 25 Jan 2004 00:34:57 +0100, Hr. Pedersen wrote:

> [...]
> putte blækket i lexmark patronerne, uden at skulle investere i et refillsæt.

NEJ
Køb noget blæk der beregnet til lexmark og brug det samme tilbehør

> Er der nogen som ved hvor de respektive farver skal puttets i patronerne
> for at det virker ?

Du kan finde en manual på www.refillshoppen.dk
hvor du også kan købe blækket
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 25-01-04 14:06

Tak for hjælpen. Så har jeg da lidt at bruge min tid på......