Logitech Mx900 sæt
Fra : Martin Berentzen

Dato : 24-01-04 10:40

HEJ!

Er der nogen som erfaringer med logitechs tastatur/mus sæt Mx900 som
benytter sig af bluetooth-teknologi? Er det noget der virker, altså
bluetooth? Jeg har nemlig en Hp 995C printer, som også har bluetooth og det
ville jo være fint hvis den også kunne kommunikerer med Hub`en? Hvor mange
enheder kan tilsluttes Hub`en ud over tastatur og mus?
--
Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : BorreBoy

Dato : 24-01-04 13:48

"Martin Berentzen" <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville jo være fint hvis den også kunne kommunikerer med Hub`en? Hvor mange
> enheder kan tilsluttes Hub`en ud over tastatur og mus?

Det er et fedt sæt.
Du kan sagtens bruge din printer.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 24-01-04 14:10

> Det er et fedt sæt.
> Du kan sagtens bruge din printer.

Også uden mærkbar forsinkelse i forhold til via kabel?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 24-01-04 14:35

Martin Berentzen skrev:

> Også uden mærkbar forsinkelse i forhold til via kabel?

Ikke i mit tilfælde. Musen reagerer langsommere og tastaturet er
længe om at fatte, at man trykker på det, på WinXP's logon-skærm,
men når først tastaturet er "vågnet", reagerer det med det samme.
Musen er en anelse sløvere til at reagere, end min gamle MX700
var, men jeg har vænnet mig til det. (Det er diNovo-sættet jeg
har).

Se evt.:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/features/cordlesstopics&CRID=463&parentCRID=272&contentID=7233

Madsen.