Runde ATA133 kabler
Fra : Per Nielsen

Dato : 23-01-04 20:56

Er der nogen der har oplevet problemer med runde ATA133 kabler? Overvejer at
anskaffe mig et HD Cable ATA 66/100, Round, 90cm, Blue, Varenr. 800177 hos
www.shg.dk . Nogen der har haft dårlige erfaringer med runde kabler? Skaber
de 90cm nogen problemer?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 21:21

> [...]
> Varenr. 800177 hos www.shg.dk . Nogen der har haft dårlige erfaringer
> med runde kabler? Skaber de 90cm nogen problemer?

Jeg har to stk 90cm ATA133-kabler og de fungerer upåklageligt. Der har
intet været af problemer.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen / Citroner Bananer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-01-04 22:51

On Fri, 23 Jan 2004 21:21:25 +0100, Trygleren [9000] wrote:

> Jeg har to stk 90cm ATA133-kabler og de fungerer upåklageligt. Der har
> intet været af problemer.

Heller ikke hos mig.

10 point der.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-01-04 23:16

Takker til jer begge. Det lyder helt fjong, og jeg vil hovedkulds kaste mig
ud i en bestilling :))

Fra : Brian Lund

Dato : 24-01-04 04:02

> [...]
at
> anskaffe mig et HD Cable ATA 66/100, Round, 90cm, Blue, Varenr. 800177 hos

Ingen problemer hverken med min ATA33 elller min nye ATA100 harrddisk...

Brian

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-01-04 09:54

Brian Lund wrote:
> Ingen problemer hverken med min ATA33 elller min nye ATA100
> harrddisk...

Fino, bestilling er foretaget .