Lag i cs!!?
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 23-01-04 14:45

Hej Ng

Har lige erhvervet mig cs, men når jeg kører det hakker det helt vildt! og
det er ikke kun i onlinespil, så det er heller ikke min forbindelse :(
Jeg ved ikke hvorfor, for mit system er "overkvalificeret" til at trække
det... Hvis der er nogen der har en løsning så skriv endelig!

Mvh Simon

PS:
Mit system er:
512 mb ddr-ram pc3000
Amd Barton 2500+
Sapphire Radeon 9600 pro ultimate

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-01-04 15:21

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> crashed Echelon
writing news:40112536$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> forbindelse :( Jeg ved ikke hvorfor, for mit system er
> "overkvalificeret" til at trække det... Hvis der er nogen der har en

Nyeste drivere til Gfx kort, chipset osv?

--
Bjarke Andersen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 15:25

> Har lige erhvervet mig cs, men når jeg kører det hakker det helt
> vildt! og det er ikke kun i onlinespil,

Hvilke onlinespil? Mener du cs i multiplayer? Hvis ja, så er det nok
også grafikkortet - har du indstillet det til at bruge Direct3D i
configurationen (beklager spørgsmålet, men jeg ved ikke lige på hvilket
niveau du er, hehe) ?
Drejer det sig kun om halflife/cs?

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 23-01-04 15:54

"Trygleren [9000]" <kaiser@mobulu.nospam> skrev i en meddelelse

> Hvilke onlinespil? Mener du cs i multiplayer?

Jep

> [...]
> også grafikkortet - har du indstillet det til at bruge
> Direct3D i
> configurationen (beklager spørgsmålet, men jeg ved

På mit visitkort står der: cand. noob. autoriseret noob!

> Drejer det sig kun om halflife/cs?

Jep, jeg kan kører kører C&C Generals i højeste opløsning med max.
detaljer...

Mvh. Simon

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 16:08

> Jep, jeg kan kører kører C&C Generals i højeste opløsning med max.
> detaljer...

Ok, så prøv at gå i videoindstillingerne og vælg OpenGL fremfor
Direct3D.

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 24-01-04 02:43

"Trygleren [9000]" <kaiser@mobulu.nospam> skrev i en meddelelse

> Ok, så prøv at gå i videoindstillingerne og vælg OpenGL fremfor
> Direct3D.

Tak, det hjalp! Nu kan jeg endelig træne op til normal form...

Mvh. Simon

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 24-01-04 10:21

> Tak, det hjalp! Nu kan jeg endelig træne op til normal form...

Hehe, pøjpøj med det

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen / Citroner Bananer

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-01-04 12:37

In article <40112536$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
simon@FjernMigskarum.net says...

> det er ikke kun i onlinespil, så det er heller ikke min forbindelse :(

Så er dit subj. forkert, da LAG opstår på netværket og _kun_ der

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-01-04 14:40

> Så er dit subj. forkert, da LAG opstår på netværket og _kun_ der

Skoene klemmer hva? Men nej, det er ikke forkert. Uagtet lag bruges ofte
i forbindelse med netværk, men selve ordet 'lag' betyder 'at komme
bagefter', 'smøle' eller 'forsinkelse'. Alle passer lige så godt på et
billede der hakker og ikke kan følge med handlingen, som det passer på
en for langsom netforbindelse.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-01-04 14:55

In article <401518bb$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
kaiser@mobulu.nospam says...

> Skoene klemmer hva? Men nej, det er ikke forkert. Uagtet lag bruges ofte

Tid at pudse brillerne.

> i forbindelse med netværk, men selve ordet 'lag' betyder 'at komme
> bagefter', 'smøle' eller 'forsinkelse'. Alle passer lige så godt på et

I computersammenhænge bruges det i forbindlse med flaskehalse på
netværk.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-01-04 16:52

> I computersammenhænge bruges det i forbindlse med flaskehalse på
> netværk.

Tak, det behøver du ikke forklare mig - læser ikke datalogi for sjov
Desuden bruges det ikke *udelukkende* om netværk. Der taler man om
netværkslag. At folk så er dovne og nøjes med lag, gør det ikke til det
korrekte term.