Multimedia World = SKODSERVICE
Fra : Brian L.

Dato : 23-01-04 02:44

ADVARSEL : Multimedia World A/S Frederiksberg har DANMARKS DÅRLIGSTE
SERVICE.

I 2 dage har jeg prøvet at ringe til værkstedet og butikken uden at komme
igennem.
Første gang ventede jeg 23 minutter i telefonen før jeg gav op. Anden gang
46 minutter !

Denne lorte-butik slår TDC til HVER en tid hvad angår dårlig service !

Brian

Fra : Mithril

Dato : 23-01-04 03:31

http://fat.xir.dk/tudekiks/

Fra : thomas

Dato : 23-01-04 03:43

"Brian L." <wannaknow?@why.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 46 minutter !
>
> Denne lorte-butik slår TDC til HVER en tid hvad angår dårlig service !

hvor mange grupper har du postede denne advarsel i

Thomas

Fra : JK

Dato : 23-01-04 09:21

On Fri, 23 Jan 2004 02:44:18 +0100, "Brian L." <wannaknow?@why.dk>
wrote:

> [...]
>46 minutter !
>
>Denne lorte-butik slår TDC til HVER en tid hvad angår dårlig service !

Det er da helt normalt, at man ikke kan ringe til en computerbutik !
De tager ofte endda telefonen fra, for at få lavet noget.

Man skal selv møde op, - eller klare det med mail og RMA-formular.

hilsen

John

Fra : Brian L.

Dato : 23-01-04 23:53

"JK" <junk@mailzone.com> skrev i en meddelelse
> Man skal selv møde op, - eller klare det med mail og RMA-formular.

KLAPHAT !
Det er lidt svært at sende mail hvis pc´en ikke virker.... eller hur ?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-01-04 17:15

> "JK" <junk@mailzone.com> skrev i en meddelelse
>

> KLAPHAT !
> Det er lidt svært at sende mail hvis pc´en ikke virker.... eller hur ?

Hvem er klaphat...?

Du kunne da åbenbart godt sende dit jammer hertil..

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Anders pedersen

Dato : 23-01-04 17:04

On Fri, 23 Jan 2004 02:44:18 +0100, Brian L. wrote:

> [...]
> 46 minutter !
>
> Denne lorte-butik slår TDC til HVER en tid hvad angår dårlig service !

Forkert gruppe
dk.forbruger

--
Med venlig Hilsen