Hvor meget RAM
Fra : Palle Bruselius

Dato : 22-01-04 00:32

Hej

Kan jeg ved hjælp af software - og hvilket software - kontrollere, hvor
meget RAM en pc kan håndtere?

Palle

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-01-04 00:42

Palle Bruselius wrote:
> Hej
>
> Kan jeg ved hjælp af software - og hvilket software - kontrollere,
> hvor meget RAM en pc kan håndtere?

Det tror jeg ikke, men kig i manualen til bundkortet, der står det.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-01-04 00:41

On Thu, 22 Jan 2004 00:32:22 +0100, "Palle Bruselius"
<bruselius@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Kan jeg ved hjælp af software - og hvilket software - kontrollere, hvor
>meget RAM en pc kan håndtere?

Den eneste rimeligt sikre metode er manualen til bundkortet - Og man
da heldigvis ofte finde en manual på bundkort producentens hjemmeside.

<mlr>