PSU køb
Fra : iggibuh

Dato : 21-01-04 06:41

efter en del irriterende og pludselige genstart har jeg måtte sande min
*host* "fantastiske" q-tec 450watt psu ikke lader til at magte opgaven at
holde maskinen stabil længere så har kigget på flere psu'er og pt faldt jeg
over aerocools 420watts aeropower II.
http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=463

er der er nogen der har denne monteret og hvad er jeres erfaring med dyret
?

regner i høj grad med maskinen kommer til at køre væsentlig mere stabil med
den om ikke andet så lyder mit system som følger

p4 - 2.8ht (skal ha' OC'et den tilbage til 3.4)
abit MAX3
1gb kingston pc3500 dual
ti-4200 64mb
WD raptor 36gb
Maxtor 80gb
Maxtor 160gb
en styks brænder og med fem aktive blæsere i thermaltake xaser III
kabinettet

ps vedlægger et dump så i kan se hvor ringe den gamle psu er med volt ;OP

Fra : iggibuh

Dato : 21-01-04 07:12

ved ikke lige hvad der gik galt men fik åbenbart ikke screendumpet med, oh
well det er også af mindre betydningen fatcs er at den er
underdimensioneret på de fleste felter...selv cpu coren modtager 1.49 mod
1.52 standard i think

Fra : Brian Lund

Dato : 21-01-04 07:58

> [...]
> well det er også af mindre betydningen fatcs er at den er
> underdimensioneret på de fleste felter...selv cpu coren modtager 1.49 mod

Du kan ikke vedhæfte filer i den her gruppe, det er det de binære grupper er
opfundet for, f.eks. dk.binaer

Det kan være at det er dine on-board sensorer der viser forkerte målinger,
det kan selvfølgelig også være det er PSUen den er gal med :) - Jeg har selv
lige skiftet fra en "ustabil" PSU til en splinterny PSU, men målerne viser
stadigt det samme som før, nemlig at +5 og +12 er 0,5V ved siden af, og
at -12 og -5 svinger +-2~3V!

Brian