Lexmark Printer
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 22:19

Vi har nu haft 2 Lexmark printere Z54 og Z35, begge patronerne på printerne
bliver hurtig stribede hen over billedet, de kan knap nok efterfyldes 1
gang, før de er ubrugelige, selv efter flere rensninger. Er det generalt for
Lexmark patroner.

En gammel HP 600 printer jeg havde før, var der ikke de problemer med.

Jeg overvejer derfor nu at skifte til en Canon I 865, er det er godt valg.
Bla. fordi den kører med løse favepatroner.

Leif

Fra : Jesper

Dato : 21-01-04 00:17

I forhold til Lexmark'en vil jeg da klart foretrække den Canon du selv
foreslår. Jeg har set et printet billede fra den, og jeg blev noget
forbavset da jeg så det. Okay -- printere af idag skal man ikke lige
sammenligne med dem for bare 2 år siden, men alligevel. PÅ et stykke
fotopapir og med et rimeligt kamera var der ikke den store forskel på et
prof print, og et print fra den Canon, så et eller andet må de kunne med de
løse patroner de sætter i. Et andet forslag du dog nok lige skal prøve at
tage med i betragtning er en Epson i serie 900. De kan stort set det samme
som den i865 INCL: at printe direkte på en CD. Det fortalte den forhandler
jeg kiggede på den Epson på i hvert fald, men jeg vil så understrege at jeg
så ikke maskinen fremme, og kan derfor ikke udtale mig om det er 100 %
korrekt, eller om det bare var den samme salgstale for at få solgt en
printer mere. Det var i hvert fald ikke for at han kunne tjene flere penge
på salget, for Epson lå ca 350 kr. UNDER den pris som Canon har. Hvordan
deres blækokonomi er ved jeg så ikke, men jeg vil næsten garantere at den
printer lige så flot som Canon gør. Der stod en vildt høj opløsning på
kassen, men den har jeg nu min tvivl om den kan have sin rigtighed, men tjek
den ud inden du køber andet. Det kunne jo være den måske var en smule bedre.
Skulle jeg selv vælge ved jeg faktisk ikke hvilken en jeg ville tage, men
det ville blive en af de to.

MVH

Jesper