Windows XP installation / Hardwarefejl
Fra : Jacob I

Dato : 20-01-04 17:24

System:
Nexus Super Silen 400W PSU
AMD Thoroughbred 2000+ XP
MSI KT6 Delta-LSR M/B
512 MB DDR2700

Når jeg installerer Windows XP er der en række filer, der ikke vil
kopieres allerede i 'ugly mode', altså når den kopierer diverse filer
efter valg af partition osv. Dernæst kommer en masse andre fejl efter
genstart såsom SYSTEM ikke kan registreres m.fl. Det varierer.

Jeg er ret sikker på, at det hverken er RAM'en, CD'erne, CD-ROM eller
harddisk, da jeg har med succes brugt alle disse komponenter i andre
systemer med succes, så det må være PSU'en, CPU'en (47-55 grader)
eller motherboardet.

Nogle idéer?

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 21-01-04 14:58

I news:f658131f.0401200824.664780a3@posting.google.com,
bankede Jacob I <jacob@bizpartner.dk> ved et uheld hovedet ned i tastaturet
og følgende femkom:

> [...]
> harddisk, da jeg har med succes brugt alle disse komponenter i andre
> systemer med succes, så det må være PSU'en, CPU'en (47-55 grader)

Har du slået virus protection fra i BIOS?

Torben

Fra : Jacob I

Dato : 23-01-04 15:40

> Har du slået virus protection fra i BIOS?

Ja, det har den været hele tiden.

Fra : Henrik

Dato : 29-02-04 13:05

"Jacob I" <jacob@bizpartner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> harddisk, da jeg har med succes brugt alle disse komponenter i andre
> systemer med succes, så det må være PSU'en, CPU'en (47-55 grader)

Du skal opdaterer BIOS på dit motherboard, tjek bios om raid osv er slået
fra..
En cpu på 47-55 grader er absolut ikke kriminel min har ligget konstant på
ca 71 grader i månedsvis uden problemer, pga. en defekt i køleren som nu er
rettet.