CPU kølere
Fra : Filip

Dato : 19-01-04 14:13

Er der nogen der ved et sted man kan købe støjsvage cpu-kølere på nettet?

Filip

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-01-04 14:26

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved et sted man kan købe støjsvage cpu-kølere på nettet?

Kig på www.edbpriser.dk
Prøv at søge efter Spire Whisperrock IV
Den får gode bruger-anmeldelser og er billig.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Leony

Dato : 19-01-04 15:03

In news:400bdafe$0$29397$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Laziter [9440] <laziter@NOSPAMgyxi.dk> typed:

> Kig på www.edbpriser.dk
> Prøv at søge efter Spire Whisperrock IV
> Den får gode bruger-anmeldelser og er billig.

Har selv en Spire.
Det er en glimrende køler til prisen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Devast8or

Dato : 19-01-04 15:21

Filip wrote:
> Er der nogen der ved et sted man kan købe støjsvage cpu-kølere på
> nettet?
>
> Filip

http://www.bsmultimedia.dk/
http://www.studiedata.dk/
http://asp.webconsult.dk/privat/
http://www.waterheads.dk/

Og EDBpriser.dk som de andre også sagde. Der er mange forhandlere der har et
par stykker i deres sortiment

Devast8or

Fra : MH

Dato : 19-01-04 16:44

Købte en wr-spire 4 hos shg.dk til 99kr for snart et år siden da den kom, og
den kører stadig fint og temmelig lydløst.

Mvh M. Hansen