lukning af computer
Fra : Torben

Dato : 18-01-04 20:27

Hej

efter at have istalleret win98 lukker min computer ikke automatisk´,
når jeg vælger "Luk Computer".

Er der nogle foreslag til hvad jeg skal gøre.

pfht

Torben

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-01-04 20:36

Hej.

Jeg tror at MS har lavet en shutdown patch til windows 98.
Du kan søge google.dk efter den.

MVH
Brian Hansen

Fra : Fynbo

Dato : 18-01-04 20:36

> [...]
> når jeg vælger "Luk Computer".
>
> Er der nogle foreslag til hvad jeg skal gøre.

Prøv denne side http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;238096

Fynbo

Fra : NUXX

Dato : 18-01-04 22:04

> efter at have istalleret win98 lukker min computer ikke automatisk´,
> når jeg vælger "Luk Computer".

Jeg har et lignende problem, dog med Win Xp. MB = Asus P5a. Det er vel noget
APM-gejl der er ged i? Enten kommer der en skærm hvor der står "you can now
turn off the computer" eller også genstarter den bare, selvom man valgte
shut down...

/Mads

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 18-01-04 22:13

I control panel skal du ind under strømstyring.
Der finder du løsningen.

mvh
TK