Søren Madsen skrev :
> Hvor tålmodig skal man være?
> Min far har købte primo december af TDC over nettet en Fujitsu Siemens pc
> til 6995.-
> Det første tid brugte han den ikke, da han hurtigt fandt ud af at han ikke
> kunne bruge sit Diva ISDN modem sammen med XP.
> Det var til at leve med da han primo januar skulle have bredbånd, så den
> blev til at starte med sat til side. Lige før jul satte han den til for at
> spille lidt og så'en men opdagede hurtigt at den blev ekstrem langsom for
> derefter at fryse helt og lugtede fælt.
> Den blev fluks returneret til den lokale TDC (næstved storcenter) som
> påstår at de har "stres-testet" den en time uden fejl hos reperatør. Min
far
> fik den tilbage i torsdags kun for at konstatere at den stadig gør det
> samme.
> Nu er hele molevitten returneret med besked om at han gerne vil have penge
> tilbage eller en ny maskine. Men det kan der ikke blive tale om ifølge
> butikken. Så nu står den der!!!!!!
>
> Jeg mener for nylig at have set noget i fjernesynet om en fyr der også
> gennem TDC havde købt en bærbar Compaq som efter at have afleveret pc'en
til
> rep. 2 gange, ved at køre en sag fik pengene retur eller en ny maskine. Er
> der nogen der kender noget til den sag eller iøvrigt kan fortælle mig om
min
> fars rettigheder.
> Er ikke helt sikker på at dette er den rigtige gruppe, hvis ikke henvis
> venligst.
>
> Med venlig hilsen
>
> Søren Madsen
I dk.forbruger - hvor dit spørgsmål hører hjemme - kan du få dine
rettigheder ar vide!
--
Med venlig hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp