USB tv og/eller fm tuner
Fra : J.O

Dato : 17-01-04 18:16

hvad er der af´USB tv og/eller fm tuner !
og hvad er de noget vær. Grunden til at det skal
være usb er fordi det er til min bærbar

JO

Fra : Per Klitgaard

Dato : 18-01-04 13:39

Adaptec laver nogle der skulle være gode
lidt dyr, men har også hardware komprimering aaf mepg2
så den kan optage i god kvalitet uden det fylder formeget og uden at belaste
pcen for meget.

Fra : anders majland

Dato : 19-01-04 17:02

> Adaptec laver nogle der skulle være gode
> lidt dyr, men har også hardware komprimering aaf mepg2
> så den kan optage i god kvalitet uden det fylder formeget og uden at
> belaste pcen for meget.

Der har lige været en tråd i dk.edb.hardware.baerbar - Udover adaptec'en
så kig på hauppage pvr usb2 og pinnacle pctv deluxe

De 3 er de eneste jeg kender med hardware komprimering - og det er imho
det eneste der duer over en usb2

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Bo

Dato : 19-01-04 21:53

> De 3 er de eneste jeg kender med hardware komprimering - og det er imho
> det eneste der duer over en usb2

Ja helt enig gå efter hardware komprimering det er de ekstra kroner værd.