Kopiblæk?
Fra : Lars

Dato : 17-01-04 13:03

Nu har jeg to printere koblet til min PC.

En der er super til at printe fotos og næsten kan servere morgenmad på
sengen.
Og een der er fra 1998 "but still going strong".

Til den sidstnævnte har jeg besluttet kun at bruge kopiblæk fremover.
Det har jeg _aldrig_ brugt før.

Nu er spørgsmålet: Hvor køber jeg billig kopiblæk?

Lars

Fra : Anders pedersen

Dato : 17-01-04 13:46

On Sat, 17 Jan 2004 13:03:05 +0100, Lars wrote:

> [...]
> Det har jeg _aldrig_ brugt før.
>
> Nu er spørgsmålet: Hvor køber jeg billig kopiblæk?

Køb KUN det blæk der er beregner til printeren.
Universal blæk skal HOLDE DIG langt væk fra

Vi har med stor fordel købt blæk til lexmark hos
http://www.refillshoppen.dk
som har start kit til 130kr

du kan os finde blæk på www.edbpriser.dk

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Lars

Dato : 17-01-04 14:27

"Anders pedersen" <anders.persenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Køb KUN det blæk der er beregner til printeren.
> Universal blæk skal HOLDE DIG langt væk fra
>
> Vi har med stor fordel købt blæk til lexmark hos
> [...]

Jeg har jo netop ikke tænkt mig at bruge kopiblæk til min superprinter.
Men min 6 år gamle HP 720 vil jeg hælde kopiblæk på fordi jeg så vil bruge
den til de printjobs som ikke kræver kvalitet i udprintningen.
Det gør ikke noget hvis den brænder af om ½ - 2 år p.g.a. kopiblæk.
Den kan jo alligevel ikke sælges for noget der er værd at nævne.

Lars

Fra : Anders pedersen

Dato : 17-01-04 15:49

On Sat, 17 Jan 2004 14:26:50 +0100, Lars wrote:

> [...]
> Det gør ikke noget hvis den brænder af om ½ - 2 år p.g.a. kopiblæk.
> Den kan jo alligevel ikke sælges for noget der er værd at nævne.

Men jeg ville fra råde kopiblæk i din gamle hp 720 og refillshoppen fører
ikke universalblæk
du ville med rigtige blæk få en bedre udskrift kvalitet

Hvad bruger du så i den super printer

Forkeksem har jeg solgt min gamle lexmark z11 der skulle have nye partroner
for 24kr
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Lars

Dato : 17-01-04 16:20

> Men jeg ville fra råde kopiblæk i din gamle hp 720 og refillshoppen fører
> ikke universalblæk
> du ville med rigtige blæk få en bedre udskrift kvalitet
>
> Hvad bruger du så i den super printer

Kun original blæk fra Epson

Lars

Fra : Mads M

Dato : 17-01-04 16:02

<velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote:

> [...]
>Det gør ikke noget hvis den brænder af om ½ - 2 år p.g.a. kopiblæk.
>Den kan jo alligevel ikke sælges for noget der er værd at nævne.

Du kan sagtens bruge sort kopiblæk i din HP 720. Det gør jeg selv
i min endnu ældre HP 850 og den kører stadig fint.
Den sorte patron er nem at genfylde selv, men med farvepatronen
er det nemmere at købe en genopfyldt patron. Sådan en koster
ikke så meget.

Start med at købe et refill kit til den sorte patron. Så har du det
udstyr der skal bruges. Senere kan du så nøjes med at købe
blækket og så sparer du endnu mere.

F.eks.
http://www.refillexperten.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=255
Eller kik hos :
http://www.refillshoppen.dk/

mvh Mads

Fra : Cabdriver

Dato : 17-01-04 13:57

Jeg har købt blæk til min HP930c ved Bog og Ide.

250 ml koster 150,-. 3 farver og en sort er selvfølgelig 600,- her og nu,
men der er til rigtig lang tid.

Blækket er lavet til hver type printer. Så du skal oplyse dem navnet på
printeren, så du får det rigtige.

Jeg har genfyldt min nu 5 gange uden problemer.

Thomas

Fra : Leony

Dato : 18-01-04 20:02

In news:4009247a$0$30066$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Lars <velsheda@RemoveThisoncable.dk> typed:

> Nu er spørgsmålet: Hvor køber jeg billig kopiblæk?

Du kan finde billig blæk her:
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=52

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: