mangler dropdown menu
Fra : Bjarne Andersen

Dato : 05-02-04 21:55

Jeg er ved at færdiggøre en hjemmeside men kunne godt tænke mig
at få dropdown menu, men kan ikke finde en passende. Jeg
forestiller mig at den skal være således at gardinet en
gennemsigtig om kun tekst er synligt. Min side er opbygges i
frames hvor kun midderste del udskiftes. Ligeledes har jeg en
sponsorsøjle hvor jeg kunne tænke mig lave automatisk skift på
logoer enten som direkte skift eller som en rullebånd. Hvis det
ikke er til at forstå det jeg skriver så kan det eventuel ses på
bbc.bjarne-andersen.dk
PÅ FORHÅND TAK - Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Lassen

Dato : 06-02-04 08:13

Bjarne Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]

> PÅ FORHÅND TAK - Bjarne
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Jeg har med god succes anvendt et program der hedder Dhtml menu
creator, det er meget nemt at sætte op.

her er en link til download
http://navsurf.com/tools/menu_creator.asp

Hvis du skal se den i funktion kan du se den på
www.dds.dk\troldhoej\indaba

Det er den anvendt som topmenu, men den kan også sættes op som
træmenu

Webmaster Indaba

Jens Lassen

Fra : preben ipsen

Dato : 06-02-04 18:15

> [...]
> www.dds.dk\troldhoej\indaba
>
> Det er den anvendt som topmenu, men den kan også sættes op som

Hej
Læste lidt om menu-programmet. Der står bl.a.:
"You can integrate the menu to your existing web pages using the the menu
integrator included in the software."

Er det så let som det lyder? eller?. Mit site har over 400 sider, men ville
egentlig gerne have et andet menusystem, det er dog et stort arbejde at
skifte på alle sider.

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jens Lassen

Dato : 08-02-04 15:05

preben ipsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
ville
> egentlig gerne have et andet menusystem, det er dog et stort arbejde at

Ja det kunne jeg gøre, og det virkede ok på de fleste af siderne

Webmaster Indaba

Jens Lassen