Foder til Jyde....
Fra : Dorte & Michael

Dato : 05-02-04 17:11

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvor meget en Jyde æder og
hvad.......????
Det er en pensioneret hest (17 år).! Han skal bruges til lidt hygge-kørsel
og ridning et par gange om ugen.
M.v.h.
Dorte.

Fra : Anet

Dato : 05-02-04 23:35

"Dorte & Michael" <dm@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er en pensioneret hest (17 år).! Han skal bruges til lidt

(klip)

Det er meget forskelligt fra hest til hest hvor meget foder de kræver. Det
afhænger også lidt af hvad du vælger at fodre med for noget foder er bedre
end andet og om hesten får hø eller kun halm osv.
Spørg ejeren hvad den evt. får nu og af hvilke slags foder.

--
~ Hilsen
Annette ~