Kattepension Køge-Roskilde området
Fra : alexbo

Dato : 22-04-01 10:26

Davs

Er der nogen der kan anbefale en kattepension i Køge-Roskilde området.

mvh
Alex Christensen

Fra : Nina

Dato : 22-04-01 11:35

http://www.kameludl.dk/
Helsinge kameludlejning
--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : alexbo

Dato : 22-04-01 15:52

Nina <NOSPAMnina@knus.dk>

> Helsinge kameludlejning
tak
Det havde jeg nok ikke gættet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Nina

Dato : 22-04-01 17:36

Neeej, det er heller ikke så nemt at se ud fra navnet. Jeg tror at det er et
dæk-navn

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : N/A

Dato : 23-04-01 22:52

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-04-01 22:52

d. 22/04/01 18:36 skrev Nina på NOSPAMnina@knus.dk i artiklen
9bv19r$pqu$1@sunsite.dk:

> Neeej, det er heller ikke så nemt at se ud fra navnet. Jeg tror at det er et
> dæk-navn
>
> --
> Hilsen Nina
> DK. Tender Tribes
> Mindre opdræt af Maine Coon
> http://www.tendertribes.dk
> mail@tendertribes.dk

Hej

Jeg tror nok, at de faktisk engang i tidernes morgen _havde_ en kamel, der
blev udlejet til reklamefilm og sådan noget. Husker svagt en ugebladsartikel
om det.
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-04-01 15:56

> Jeg tror nok, at de faktisk engang i tidernes morgen _havde_ en kamel, der
> blev udlejet til reklamefilm og sådan noget.

Ja, det er god nok. Jeg kender én, hvis klasse lejede kamelen til deres
klassefoto i 3.G.

MVH Grit (opvokset i Helsinge)

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Sten Hansen

Dato : 26-04-01 03:51

Sun, 22 Apr 2001 11:25:36 +0200, skrev alexbo:

>Davs
>
>Er der nogen der kan anbefale en kattepension i Køge-Roskilde området.
>
>mvh
>Alex Christensen

Hej Alex,

prøv at kontakte Lundegårdens Kattepension i Hvalsø. I kan lige take et
kig inden på www.lundegaarden.dk

Vi bruger selv denne og vores kat(te) har altid været glade for at være
der.

mvh
Sten Hansen

--
Min e-mailadresse er gyldig indtil jeg modtager spam
eller anden uønsket post.