Lidt gylperi?
Fra : Hans B

Dato : 05-02-04 08:31

Hej NG

Victor har de sidste par morgener gylpet lidt klart op. Et par klatter hver
gang. Som regel inden morgenmaden. Hans appetit fejler ikke noget og det gør
maven heller ikke.

Hvad kan det mon være? Sult? Da det jo er før morgenmaden?

mvh

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 10:32

"Hans B" <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan det mon være? Sult? Da det jo er før morgenmaden?

Det er sandsynligvis, fordi maven er tom. Vores den ene hund, kaster /
gylper også noget mavesyre op, af og til om morgnen.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 05-02-04 12:17

"Hans B" <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> gang. Som regel inden morgenmaden. Hans appetit fejler ikke noget
og det gør
> maven heller ikke.

Tror det er mavesyre .. Sandra jeg gjorde det ofte .. og W gjorde
det sommetider når maven var tom eller der gik lige rigelig lang
tid mellem dens to måltider .. faktisk må jeg tilstå at jeg er gået
over til at fodre hende 3 gange dagligt akurat som jeg gjorde med
Sandra .. altså dele hendes faste ration over 3 måltider .. og
siden har der ingen problemer været
Hejhils fra Ami