Svenske postnumre
Fra : Kasper

Dato : 05-02-04 00:19

Hej.

Er der nogen af jer der ligger inde med en liste over svenske postnumre?

Det svenske postvæsen har kun en windows executable man kan installere
og søge i. Altså ingen liste over postnumre.

Jeg søger en fil til importering til en database.

Kasper

Fra : Jan Jensen

Dato : 07-02-04 11:07

ja den er lidt træls den svenske, og selvom de skriver et sted man kan
kontakte dem for at få en anden udgave, så er det ikke muligt, har kørt
rundt i det svanske post system for at få det........

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 25-02-04 10:39

Kasper skrev:
> [...]
> og søge i. Altså ingen liste over postnumre.
>
> Jeg søger en fil til importering til en database.

jeg ligger ikke inde med noget, men det tyder på at du kan komme videre
med lidt søgning ud fra den her side http://www.grcdi.nl/linkspc.htm -
der har jeg før haft held med mig til andre landes zipkoder

mvh

Jesper Brunholm