hvad synes i om intro
Fra : karsten pedersen

Dato : 04-02-04 23:57

www.kpunited.dk

hvad synes i om den nye intro vi har fået lavet ???

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 05-02-04 00:14

Du bedes benytte dk.edb.internet.webdesign.ris+ros - gruppen til sådanne
spørgsmål

Arne H. Wilstrup

Fra : Else Holm

Dato : 05-02-04 10:44

> www.kpunited.dk
>
> hvad synes i om den nye intro vi har fået lavet ???

Jeg har besøgt begge siderne - de er overskuelige og nemmer at have
med at gøre, men .... de er begge for brede til en 800x600-skærm - og
så en biting. Når du skriver "når i er her" eller som i emnet på
mailen "hvad synes i om ..." skal I med stort I - det er tiltale!
Jeg har i øvrigt forsøgt at svare dig direkte - men uden held!

--
Else

Fra : Morten

Dato : 25-02-04 10:09

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mailen "hvad synes i om ..." skal I med stort I - det er tiltale!
> Jeg har i øvrigt forsøgt at svare dig direkte - men uden held!

Flot intro du har lavet, og flot design.

Else lige en biting..du skriver: "de er overskuelige og nemmer at have
> med at gøre" ...det hedder ikke nemmer at have med at gøre men nemme.

MVH
Morten

Fra : Emil Jensen

Dato : 25-02-04 16:10

> Else lige en biting..du skriver: "de er overskuelige og nemmer at have

Toúche!