Reset af Fujitsu-Siemens bundkort D7111 ?
Fra : Casper

Dato : 04-02-04 22:06

Hejsa !
Jeg har via denne gruppe fået hjælp til at finde ud af hvad bundkort der sad
i en gammel maskine vi havde stået.
Men nu har vi problemet, at en eller anden (Nok mig selv ) Har lagt
startup-password på maskinen. Jeg har forsøg at pille battieret ud, som
afhælper det på nogen maskiner, så der sidder nok en switch eller noget som
skal kortsluttes.
Jeg har søgt på google ,samt på deres hjemmeside, dog uden held.
anyone ?
På forhånd tak,

thomas

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-02-04 23:19

"Casper" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> skal kortsluttes.
> Jeg har søgt på google ,samt på deres hjemmeside, dog uden held.

Prøv at lade batteriet være ude hele natten. Det har jeg før set har været
nødvendigt, da et eller andet på mb holder på noget strøm, således at det
sidste først mistes efter flere timer.

Kurt

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-02-04 07:05

"Casper" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men nu har vi problemet, at en eller anden (Nok mig selv ) Har lagt
> startup-password på maskinen.
Hvis det ikke er dig selv, så prøv: SKY_FOX

Svjh. Er der solgt en hel del i F-S computere som P3 800 Mhz.
-Men jeg kan virkelig ikke huske hvad de kaldte modellen.

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : Leony

Dato : 05-02-04 16:50

In news:40215e9a$0$29339$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Casper <hlctas@hotmail.com> typed:

> Jeg har via denne gruppe fået hjælp til at finde ud af hvad bundkort
> der sad i en gammel maskine vi havde stået.
> Men nu har vi problemet, at en eller anden (Nok mig selv ) Har lagt
> startup-password på maskinen.

Her er lidt andre metoder, hvis alt andet glipper:
http://cph.ing.dk/konf/root/pcit/html/8171.html
http://www.labmice.net/articles/BIOS_hack.htm
http://packetstormsecurity.nl/Crackers/bios/

Om du kan få noget af det til at virke ved jeg ikke, men hvis du er
desperat, så kan det være du vil gøre forsøget.
Programmer og info i sidste link anvendes på eget ansvar.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/