Træ
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-02-04 13:22

Kan FP kan et indholdsfortegnelse i for at et træ?
Således at der hele tiden kommer grene, når man vælger noget...

Fx så det kun er 1. niveau der vises i starten, men når man så vælger en fra
1. niveau kommer 2 niveau, men kun for den valgte osv...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-02-04 18:02

Ja, både FP 2002 og FP2003 har de muligheder -jeg har eksperimentert med
FP2003 med dette og har lavet en punkt for punkt-beskrivelse om det i et
tidligere indlæg - jeg har det desværre ikke mere, og da beskrivelsen fylder
omkring 14 punkter, orker jeg ikke at skrive den igen. Men nogle af
deltagerne her har måske gemt mine anvisninger på deres harddisk og kan
forsyne dig med den?

--
ahw

meddelelse news:bvqoap$f99$1@sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-02-04 18:27

Arne H.Wilstrup wrote:
> [...]
> igen. Men nogle af deltagerne her har måske gemt mine anvisninger på
> deres harddisk og kan forsyne dig med den?

Dette:?

http://groups.google.com/groups?q=arne+wilstrup+dk.edb.internet.webdesign.frontpage+menu&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=3ccdc854%240%2449204%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=1

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-02-04 22:18

Næ - den går jo på Fp 2002 og ikke på 2003 og beskrivelsen indeholder som
nævnt omkring 14 punkter - jeg fik i øvrigt ros for den af flere, men jeg
har nu forsøgt at søge den, men det lykkedes desværre ikke at finde frem til
den på min udbyders server - og heller ikke via Google, desværre.

--
ahw

meddelelse news:bvra5h$4jb$1@sunsite.dk...