Problemer med uploading
Fra : Peter Pedesen

Dato : 03-02-04 16:33

GletscherJeg har forsøgt at uploade min første hjemmeside på den web-adresse
som man kan få ved TDC gratis, men den virker bare ikke. Det hele så ellers
ud til at virke perfekt i frontpage inden jeg ville overføre den, men det
eneste jeg kan se er min startside og så har den endda også en del mangler.
Er det fordi TDC ikke understøtter frontpage ?

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-04 17:10

"Peter Pedesen" <peter.pede@pc.dk> skrev :

>Er det fordi TDC ikke understøtter frontpage ?

Du skal uploade med FPs ftpfunktion, så kræves der ikke noget
FP-understøttelse.

Der må være noget andet galt, kom med et link til siden, så er
det nemmere at se, hvad der er galt.
--
Knud

Fra : Peter Pedesen

Dato : 03-02-04 18:42

Jeg har brugt FTP til at uploade med, men det er da ikke sikker at det er
gjort korrekt. Jeg har fult den vejledning TDC har på deres hjemmeside. Det
er forresten frontpage 2003 jeg har.

http://home20.inet.tele.dk/fa_mc-bu-1/

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-04 19:38

"Peter Pedesen" <peter.pede@pc.dk> skrev :

>Jeg har brugt FTP til at uploade med, men det er da ikke sikker at det er
>gjort korrekt.

Jeg kan ikke lige se, hvor det går galt.
Noget af problemet kan være, at du har mellenrum og æøå i
filnavne, det kikser ofte på servere.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-02-04 21:47

Peter Pedesen skrev bl.a.:
> [...]
> sikker at det er gjort korrekt. Jeg har fult den vejledning
> TDC har på deres hjemmeside. Det er forresten frontpage 2003

Prøv at oploade siden igen. Der mangler da et par billeder på
siden

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Peter Pedesen

Dato : 05-02-04 18:56

Problemet har løst sig, tak for vejledningen

Venlig hilsen
Peter Pedersen