Katteudstilling i Næstved
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 03-02-04 12:58

Hej !
Jeg kan se i ''kalenderen'' at der er katteudstilling i Næstved på
lørdag. Hvor bli´r den holdt, kasernen, Næstved hallen eller......... ?
Jeg har ikke set noget om udstillingen i lokal aviserne.......de to
gratis-aviser der kommer om tirsdagen har jeg ikke fået endnu, det kan
være at der står noget der....?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 03-02-04 13:17

> Hrönn Samsonardóttir skrev:
> Hej !
> Jeg kan se i ''kalenderen'' at der er katteudstilling i Næstved på
> lørdag.
Sorry ! Det er på søndag d. 8 februar, fik ikke kigget ordenligt efter i
min egen kalender :-/

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-02-04 13:43

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse
> Sorry ! Det er på søndag d. 8 februar, fik ikke kigget ordenligt efter i
> min egen kalender :-/
>

> Med venlig hilsen
> Hrönn Samsonardóttir
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hejsa!

Det er i Næstved Hallerne det sker .

Jeg havde ellers også planer om komme og kigge, nu der endelig er en
udstilling "lige rundt om hjørnet". Men nu står jeg faktisk lige midt i en
flytning, og det er noget, der skal ske temmelig hurtigt, så jeg må se om
jeg får tid. Men mon ikke jeg trænger til en lille pause og lidt frisk luft
i løbet af søndagen . Der er desværre ingen af mine flytte-hjælpere, der
er kattetosser, så de kan nok ikke lokkes i fordærv.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 03-02-04 19:23

> [...]
> i løbet af søndagen . Der er desværre ingen af mine flytte-hjælpere, der
> er kattetosser, så de kan nok ikke lokkes i fordærv.

Det står ugebladet i dag så jeg var nok bare lidt
utålmodig......syntes bare at det var lidt underligt at der ikke var
nogen der havde sagt noget om denne udstilling. Jeg skal ihvertfald
derhen og se alle de dejlige katte, men ved ikke om der er nogen i min
familie der kan lokkes med.......jeg er vist den eneste ''kattetosse''
hjemme hos os

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-02-04 21:03

> [...]

> derhen og se alle de dejlige katte, men ved ikke om der er nogen i min
> familie der kan lokkes med.......jeg er vist den eneste ''kattetosse''

Heya og jeg skal udstille i Næstved.

Darkie og Atomic skal se om de kan li' det

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jane

Dato : 09-02-04 09:23

Hrönn Samsonardóttir skrev i <news:401f8cb1ac806@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Hej !
> Jeg kan se i ''kalenderen'' at der er katteudstilling i Næstved på

Jeg fik ikke set hvilken kat vandt titlen som
"mis Næstved", er der en som har et billede?
Jeg stemte på en dejlig lille burmeser.

Jane