Nu - sker det!
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-02-04 12:04

      Hej allesammen =)

   Så er det i dag Monty kommer hjem =) Så jeg er næsten på vej
ud af døren for at komme ud og sørge for at boksen er klar og alting.
Han skulle komme ved 16-tiden - der er godt nok længe til! Jeg er lige
på kanten til at eksplodere af spænding =) (Man kan i hvert fald ikke
beskylde mig for ikke at kunne finde tilbage til mit indre barn ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-02-04 12:13

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> writes:

> [...]
> Jeg er lige på kanten til at eksplodere af spænding =) (Man kan i
> hvert fald ikke beskylde mig for ikke at kunne finde tilbage til mit

Du har pakket kameraet, ikke?

Rigtig god fornøjelse.

Hilsen Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-02-04 12:31

On Tue, 03 Feb 2004 12:12:40 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Du har pakket kameraet, ikke?
>
>Rigtig god fornøjelse.

   Jeg tror ikke vi har nogen batterier til kameraet. :/ Men
billeder skal der nok komme. =)
Ellers kan der ses billeder fra da vi var ovre at se ham i Jylland:

http://pictures.bruser.dk/Hest/Monty/2004-01-18/

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 03-02-04 14:46

Hej havd er han af race

Og tillykke med ham:0)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-02-04 18:48

On Tue, 3 Feb 2004 14:45:51 +0100, "Camilla Fruergaard" <c @ mit
efternavn . com> wrote:

>Hej havd er han af race

   Han er en Connemara - ganske som jeg hele tiden har snakket om
at jeg ville ha =) (Man skal nok ha fulgt med herinde for at vide det
altså =) - Men du er altså lovlig undskyldt hvis du ku finde på at
mene at han ligner lidt en islænder ;)

>Og tillykke med ham:0)

   Tak - han er virkelig en snuskebasse. Har taget transporten
roligt - kom pænt ud af lastvognen - selv om det der med at gå forlæns
ned ikke var noget han var ret vild med. Og han har pænt hilst på alle
de nysgerrige der gerne ville sige hej til ham - og så har han ellers
spist.... gik lige i høet og så stopper han indimellem for at sige hej
til folk =) Senere i aften skal min veninde og jeg ha ham i ridehus -
og teste hvad han siger til venindens hest som han skal gå på fold med
efter planen =)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-02-04 19:04

On Tue, 03 Feb 2004 18:47:40 +0100, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

>Senere i aften skal min veninde og jeg ha ham i ridehus -
>og teste hvad han siger til venindens hest som han skal gå på fold med
>efter planen =)

   Heh - svaret er ca. "Du er da sød - du skal nok få lov til at
bestemme men du får en på lampen hvis du jager med mig eller bider mig
eller andet - og skal vi så få det pjat overstået så vi ka nusse?" ;)
   Faktisk er min venindes fjordhest Junker lidt en enspænderhest
som godt kan gå hen og blive lidt bisset hvis han ikke får lov til at
bestemme. Men se se - Monty var tilsyneladende så sød at han da godt
ku få lov til at nusse lidt på Junker - og forresten også på Charlie
som han også kommer til at gå sammen med. Så nu har vi faktisk fået et
harmonisk 3-kløver ud af de 3 banditter =) (Vi er ikke forvent med at
Charlie, Junker og Galant bare stod og nussede og syntes at det var
herligt altsammen =)

Fra : Anet

Dato : 03-02-04 14:30

> [...]
> på kanten til at eksplodere af spænding =) (Man kan i hvert fald ikke
> beskylde mig for ikke at kunne finde tilbage til mit indre barn ;)

(klip)

Jamen tillykke med at han endelig kommer hjem. Skal han stå samme sted som
den hest du havde part i? Det at få en hest der er ens egen er jo altid
meget spændende og nu har du ham forhåbentlig i rigtig mange år nu da han er
så ung. Der bliver mange gode ting at arbejde med og få lært ham hen ad
vejen.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-02-04 18:49

On Tue, 3 Feb 2004 14:30:09 +0100, "Anet" <aneteng
FJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote:

> [...]
>så ung. Der bliver mange gode ting at arbejde med og få lært ham hen ad

   Jeg synes godt nok også at jeg har ventet _længe!_ =) Jo han
skal stå samme sted som Galant - som jeg da forresten har part i
stadig - i hvert fald indtil d. 1/3 =) Desværre betyder det at Galant
må stå i spiltov - men ejeren er igang med at forsøge at sælge ham -
desværre tror jeg bare hun vil sælge ham for dyrt til at nogen vil
bide på :/