danske tegne/malesider
Fra : lene

Dato : 03-02-04 10:58

Findes der danske sider i stil med f.eks. de engelske/amerikanske
(artshow.com og wetcanvas), hvor det ikke bare drejer sig om at være
KUNSTmaler (undskyld, men jeg passer ikke ind i sammenhænge med abstrakt,
nonfigurativt, meget eXperimenterende akryl, oliemaleri og videokunst), men
hvor også klassisk tegning, naturalisme og selv fotorealisme (tror næsten
det er et fy-ord på den danske kunstscene) har plads...

Jeg kunne godt tænke mig at finde ligesindede "på" mit eget modersmål :)

vh Lene

ps. kender Tegnebordet

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 03-02-04 14:44

Den Blå Palet, har egen hjemmeside www.denblaapalet.dk, og hvor hver kan få
sin side. Det koster ca 500 kr til teknikkeren, og 200 kr ½år for
medlemsskab. her er indklusiv workshops m.m. Bor du lidt langt væk, kan vi
somregel hjælpe med overnatninger i forbindelse med vore workshops.

Der er også www.artgate.dk, www.artguide.dk og www.kunstportal.dk
Der er med andre ord flere muligheder.

Mvh
A.C.Rosmon