Søger hjælp til Aarup Bryggeri
Fra : add

Dato : 03-02-04 00:54

Jeg vil høre om der er nogen på nettet som kender noget til Aarup Bryggeri
som lå på fyn fra 1897-1913, bryggeriet lå på adressen fredensgade 1 i Aarup
på fyn. Der har været 5 personer som har drevet bryggeriet den gang, bl.a
kan jeg nævne P. C. Christensen og H. C. Lund som var den sidste. På
lokalarkivet i byen er det ikke lykkedes mig at finde yderligere information
om bryggeriet.

Hvis der er nogen der har noget om bryggeriet såsom billeder, evt. etiketter
eller andre effekter vil jeg gerne høre fra jer, da jeg er i gang med at
samle matriale til en udstilling på Aarup Bibliotek om bryggeriet i Aarup.

Jeg er desuden også intereseret i etiketter som omhandler Aarup, eks.
Handelsstandsforeningens jubilæum som Albani havde lavet.

MvH
Finn Hansen

Fra : Finn Hansen

Dato : 03-02-04 01:05

En fejl i E-mailadressen fra mit første indlæg gør at der ikke kan sendes
noget til mig, men brug denne istedet bryg@2th.dk