treemenu program
Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-02-04 00:51

Findes der et sådan program.
Til en der ikke har lært at kode.

mvh
Michael

Fra : Jens Lassen

Dato : 04-02-04 08:30

Michael Thomsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Findes der et sådan program.
> Til en der ikke har lært at kode.
>
> mvh
> Michael

Jeg har med god succes anvendt et program der hedder Dhtml menu
creator, det er meget nemt at sætte op.

her er en link til download
http://navsurf.com/tools/menu_creator.asp

Hvis du skal se den i funktion kan du se den på
www.dds.dk\troldhoej\indaba

Det er den anvendt som topmenu, men den kan også sættes op som
træmenu

Webmaster Indaba

Jens Lassen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Thomsen

Dato : 05-02-04 01:34

Hej
Ja det ser jo findt ud.
Tilføjer du menuen i alle sider for at den virker på alle sider eller er
din side lavet med 2 rammer.
mvh
Michael Thomsen

Fra : Jens Lassen

Dato : 05-02-04 15:27

> [...]
> Hej
> Ja det ser jo findt ud.
> Tilføjer du menuen i alle sider for at den virker på alle sider eller er

Jeg har lavet det i 2 frame, og tilføjet menyen på alle sider, fordi jeg ikke
kunne få den til at gå ud over frame, derfor skal den være på alle sider.