Hej alle
Fra : Lars

Dato : 02-02-04 17:51

Jeg har lige mistet min hun kat B¢lle i dag den havde kraeft og kunne ikke
helbredes :(

Den bliv naesten 14 aar men lignede en kat paa 3-4 aar :)

mvh Lars

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 18:16

"Lars" <6x112939@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige mistet min hun kat B¢lle i dag den havde kraeft og kunne ikke
> helbredes :(
>
> Den bliv naesten 14 aar men lignede en kat paa 3-4 aar :)
>

> mvh Lars

Hej Lars
Hvor er det sørgeligt, det er bare så hård at miste sine dyr. 14 år er også
en pæn høj alder, min Molly er jo 15 år, og jeg gruer også for den dag der
sker noget med hende.
Trøstende hilsner
Denise

Fra : Lene Hansen

Dato : 02-02-04 18:19

Det gør mig ondt, både for katten og dig. Det er altid hårdt at miste et
dyr.

Lene

Fra : DK-Pisik

Dato : 02-02-04 19:12

Hej Lars

Jeg føler meget med dig - din bølle og min tinka kan nu sammen følges ad til
regnbuebroen. Tinka har jeg idag måtte aflive kun 4 år gammel.

Triste hilsner
Inger Kaya

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-04 19:19

Lars og Inger, hvor jeg dog føler med jer

Knus fra Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 19:38

"DK-Pisik" <tumling@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> regnbuebroen. Tinka har jeg idag måtte aflive kun 4 år gammel.

Hej Inger
Åh nej, jeg troede hun var blevet kureret. Hvad gik der dog galt. Stakkels
dig
Medfølende hilsner
Denise

Fra : DK-Pisik

Dato : 02-02-04 19:45

Hej Denise

Alle forsøg virkede en kort stund og så var den gal igen.

triste hilsner
Inger Kaya

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 20:04

> Hej Denise
>
> Alle forsøg virkede en kort stund og så var den gal igen.
>
> triste hilsner
> Inger Kaya

Ja, så er der jo ikke noget at gøre, øv hvor er det altså bare trist .
Hilsen Denise

Fra : Nynne Hansen

Dato : 02-02-04 19:37

> [...]
> helbredes :(
>
> Den bliv naesten 14 aar men lignede en kat paa 3-4 aar :)

Trøstende hilsner og næsemøs til dig fra os!

Nynne og Rikkekatten og Ronjamissen!

Namasté - I bow to the divine in you. fjerndet ved privat svar
This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

Fra : Helle Larsen

Dato : 02-02-04 19:40

> [...]
> helbredes :(
>
> Den bliv naesten 14 aar men lignede en kat paa 3-4 aar :)

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Lars, det gør mig inderligt ondt for Bølle og for dig. Jeg havde en
mis som hed Miss SammyMis, hun blev også næsten fjorten år, og lignede
også en ung kat.

Og til Inger, som skriver senere, det gør mig også inderligt ondt for
Tinka og for dig.

Fra : AEK

Dato : 02-02-04 22:31

Lars wrote:
> Jeg har lige mistet min hun kat B¢lle i dag den havde kraeft og kunne
> ikke helbredes :(
> Den bliv naesten 14 aar men lignede en kat paa 3-4 aar :)

> mvh Lars

Hej Lars,

det gør mig ondt at høre
Det er frygteligt at miste et dyr.

Tanker fra
Anya.

Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Lars

Dato : 04-02-04 01:33

Hej igen :)

Tak for alle jeres med f¢lelser :)

mvh Lars og Bente

Ps. Ved i hvor man kan finde en kat som er sort og hvid og som er killing ?
:)