Hjælp vedr forsendelse af pakke fra Tyskla~
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 02-02-04 14:40

Hej!

Jeg skal have sendt en pakke bestående af 4 fælge fra Tyskland til Danmark.

Skal jeg bruge UPS eller DPD og hvormeget er cirka prisen?

Tak

Jan Poulsen

Fra : EnjoyNews

Dato : 02-02-04 20:51

Jeg kender ikke DPD, men UPS sender det formentlig med det der hedder
"Standard" med lev i løbet af arbejdsdagen og der SKAL man være hjemme.. her
kan ikke sættes tidspunkt på leveringen.. desværre... men man gerne hænge en
fuldmagt på døren som beskriver hvor UPS kan lægge din pakke.. fx i
cykelskuret
Priserne ligger fra 200 - 1500 ... alt efter vægt og afsenders rabat.

Mange hilsner
Heidi

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:401e532c$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...