Zip en fil
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-04-01 17:57

Findes der en komponent - eller en anden mulighed - for at zippe en fil på
en server via ASP ?

--
It is insufficient to protect ourselves with laws; we need to protect
ourselves with mathematics.

Fra : MacMac

Dato : 22-04-01 12:44

I brevet "Xns908AC0860884Bspamstocholmdk@192.38.208.81" skrev Jesper
Stocholm (usenet@stocholm.dk) den 21/04/01 18:56:

> Findes der en komponent - eller en anden mulighed - for at zippe en fil på
> en server via ASP ?

http://www.aspin.com/func/search?tree=aspin%2Fcomponents&qry=zip&cat=tree

- Morten

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-04-01 13:05

MacMac <nospam@nospam.com> wrote in <B708908C.4EE1%nospam@nospam.com>:

>I brevet "Xns908AC0860884Bspamstocholmdk@192.38.208.81" skrev Jesper
>Stocholm (usenet@stocholm.dk) den 21/04/01 18:56:

>http://www.aspin.com/func/search?tree=aspin%2Fcomponents&qry=zip&cat=tree

mange tak ... via Google lykkedes det mig også at finde WASPZIP og
ASPEasyZip - som også fremgår af resultatet af det link du sendte.

Men det ser jo ud til, at ZIP-formatet er et standard-format ... hvor kan
man finde specifikationerne til dette ?

Og: Har I nogen erfaringer med nogle af disse komponenter ?

--
The obvious mathematical breakthrough would be development of an easy
way to factor large prime numbers.

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 22-04-01 13:21

http://www.wotsit.org/search.asp?page=2&s=archive

--
Lauritz

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-04-01 14:43

<http://www.programmingparadise.com/reference/zips.html>

--
Jakob Andersen

Fra : Mila

Dato : 23-04-01 20:44

Prøv her:
http://www.rightnowtech.com

Active Delivery er genial

PS: Jeg får ikke provision, men har brugt det til min hovedopgave.

Jesper Stocholm <usenet@stocholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns908AC0860884Bspamstocholmdk@192.38.208.81...