Nyt Dansk Våben Forum
Fra : Peter Weise

Dato : 01-02-04 22:00

Jeg faldt over et nyt Våben forum forleden dag i forbindelse med en artikel
jeg er ved at skrive om gamle våben fra krigens tid. Som jeg ser det
omhandler det emner af interesse for Våben interesserede, Våbensamler, Jagt
og skydning, samt Sortkrudts skydning. Hvad syntes i, ser det seriøst ud?

www.timelapse.dk/forum

Hilsen

Peter Weise.

Fra : Claus Espeholt

Dato : 02-02-04 09:02

"Peter Weise" <PeterW@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jagt
> og skydning, samt Sortkrudts skydning. Hvad syntes i, ser det seriøst ud?

Ja det ser udemærket ud. Men folk skal jo vide det er der - og komme med
nogle indlæg. Ellers dør det ud.
MvH
Claus

Fra : Søren Hansen

Dato : 02-02-04 16:20

Jeg syntes det ser spændende ud. De få indlæg der er på nuværende, tyder på
stor indsigt og viden på

området. Det kunne godt blive et spændende Forum. Især hvis man interesserer
sig for de dybere liggende ting inden for våben og historie.

Jeg lagde også mærke til et område de kalder PC Hjørnet, omhandlende, "Alt
om software, sikkerhed, kryptering m.m." Måske et godt tiltag for os EDB
handicappede, der godt kan bruge et godt råd ind i mellem.

MvH

Søren Hansen.

Fra : Den vamle mand

Dato : 03-02-04 12:43

det ser ok ud
KAB

Fra : Henrik Melby

Dato : 05-02-04 21:35

Lad os alle flygte fra dette 80'er/DOS helvede. Til et sted hvor vi
kan vise billeder og indlæg med en ordentlig brugerflade!