DDA/KIP cdere
Fra : Niels Bjerre

Dato : 01-02-04 19:37

Hjælp med DDA / KIP cderne

har lidt svært ved at gennemskue deres system
Haves Kip 98 - Kip 99 - Folketællinger DDA 2000:2
men har holdt en pause siden da....

Hvad mangler jeg for at være uptodate fra 98 til nu ?

mvh Niels Bjerre

Fra : Arne Feldborg

Dato : 01-02-04 21:41

Niels Bjerre <swb@oncable.dk> skrev Sun, 01 Feb 2004 19:36:34 +0100

>Haves Kip 98 - Kip 99 - Folketællinger DDA 2000:2
>men har holdt en pause siden da....
>
>Hvad mangler jeg for at være uptodate fra 98 til nu ?

De tre du har er alle uaktuelle nu. For at have en komplet samling skal
du have 4 cd'er:

Folketælling 1801
Folketælling 1845
DDD 2002:4
og DDD 2003:5

DDD 2002:4 vil dog også blive uaktuel når 1787 og 1803 udkommer på en
særskildt cd-rom i løbet af indeværende år.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 02-02-04 14:14

On Sun, 01 Feb 2004 19:36:34 +0100, Niels Bjerre <swb@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>Haves Kip 98 - Kip 99 - Folketællinger DDA 2000:2
>men har holdt en pause siden da....
>
>Hvad mangler jeg for at være uptodate fra 98 til nu ?

Temmelig meget

Du skal have DDD5. Den indeholder alt indtastet med undtagelse af
årgangene 1787, 1801/3 og 1845.

FT-1845 findes på en cd for sig. Den indeholder kongeriget komplet
plus de FT-1845 som er indtastet fra Slesvig-Holsten.

FT-1801 findes også på en cd; men den 10. maj udkommer en ny cd med
1803 (Slesvig komplet plus dele af Holsten) og en revideret udgave af
1801 (mange FT er nu korrekturlæste og Færøerne er kommet med).

Endelig er der 1787, som udkommer på cd til efteråret.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Niels Bjerre

Dato : 08-02-04 18:24

Tak til Lars og Arne

Rigtig mange tak til jer begge !
det så godt nok osse ud som om der var lavet en hel del om

mvh Niels B.