Stolt ejer!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 01-02-04 18:14

Hej alle sammen.

Tak for alle de gode råd jeg indtil videre har fået. Bla. mht til at
gå ture med min hvalp på de nu 15 uger. Det har været meget svært at
være optimistisk mht til gåturerne, da han så absolut ikke ville gå.
Lige meget hvor meget jeg prøvede at lokke osv. osv. MEN! Idag gik vi
en tur, bla. op forbi Roskildevejen for at han også skulle se lidt
biler an. Normalt skal jeg give MANGE godbider og så går vi ca. 2
meter før den næste godbid skal falde. MEN! igen igen. Denne gang
lokkede jeg ham foran mig, på en legende måde og det HJALP.. Vi gik i
lidt over 1 time og vi nød det! Jeg er bare SÅ glad for det, og nu
mangler vi bare at han også lærer at tisse osv. udenfor.

Gizmo og Ann