Nyt Korat kuld - Visa er blevet mor! :-)
Fra : Camilla Baird

Dato : 01-02-04 15:59

Så skete det! Visa fik taget hul på bylden. 3 dejlige killinger blev det
til - ligesom vi havde spået. Foreløbigt er det 2 drenge og en pige
(ligesom den populære soap), men det ved vi jo kan ændre sig med tiden
Billeder kommer senere - de skal lige redigeres

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-02-04 17:44

Link til killingebilleder http://www.bluewhite.dk/visadebut.htm

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-02-04 18:23

In article <401d2cd563e3e@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

> Link til killingebilleder http://www.bluewhite.dk/visadebut.htm

Nåårh, de bette pus da Og missemor ser svært tilfreds ud
Stort til lykke til både hende og dig

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-02-04 18:40

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Nåårh, de bette pus da Og missemor ser svært tilfreds ud
> Stort til lykke til både hende og dig
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Hej Camilla
Et stort tillykke med de små, nu må du huske at nyde dem mens at de er så
små, det går alt for stærkt med at vokse op
siger Vibeke, der netop undrer sig over hvor de sidste 11 uger er blevet af?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-02-04 21:22

Camilla Baird <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> writes:

> Link til killingebilleder http://www.bluewhite.dk/visadebut.htm

Tillykke med de 3 små er jo godt nok nogle sødde billeder *S*

> Med venlig hilsen
> Camilla Baird
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Larsen

Dato : 01-02-04 23:37

> [...]
> (ligesom den populære soap), men det ved vi jo kan ændre sig med tiden
> Billeder kommer senere - de skal lige redigeres

Nøijjjj nogle dejlige misse-unger. Og moderen, hvor er hun køn, og har
grund til at være stolt.

Tillykke med børnene.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 12:27

Camilla Baird skrev i <news:401d143ecd727@dk-fritid-dyr-kat.dk,>:

> Så skete det! Visa fik taget hul på bylden. 3 dejlige killinger blev det
> til - ligesom vi havde spået.

Tillykke - både til den to-, og firbenede mor

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 15:09

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (ligesom den populære soap), men det ved vi jo kan ændre sig med tiden
> Billeder kommer senere - de skal lige redigeres

Tillykke, tillykke. Jeg synes der er mange killinger derude for tiden,
undtagen her hos mig

--
Hilsen Denise

Fra : Helle Larsen

Dato : 02-02-04 15:44

> [...]
>
> "Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tillykke, tillykke. Jeg synes der er mange killinger derude for tiden,

Nåååå, Denise, det er synd for dig. Hvad vil du gøre ??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 17:35

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nåååå, Denise, det er synd for dig. Hvad vil du gøre ??

Ha ha, ikke noget så længe jeg har de gamle, altså kattene
Men det skal da ikke forhindre mig i at synes, at det er synd for mig,
vel.

--
Hilsen Denise

Fra : Helle Larsen

Dato : 02-02-04 19:52

> [...]
> >

> Ha ha, ikke noget så længe jeg har de gamle, altså kattene
> Men det skal da ikke forhindre mig i at synes, at det er synd for mig,

NIX. :0) ;=) :o§

De bedste hilsner fra
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar