Hjemmesider
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 01-02-04 15:31

Jeg havde for snart lang tid siden en hjemmeside om min tidligere hund. Det
var primært fordi jeg skulle lære html programmering, men den gav da senere
mange sjove kontakter rundt om i verden.

Nu spørger jeg så rundt i gruppen her, om der er nogen der har lignende,
altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres eventuelle
gæstebøger:

Torben og Freja

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-02-04 15:34

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres

Hej
Jeg har en enkelt side om mine to labbere på min hjemmeside, der ellers
omhandler mit opdræt af siameserkatte.
Check siden "Dogs" her:
http://home1.stofanet.dk/battlefield

Hilsen Vibeke

Fra : Broegger

Dato : 01-02-04 15:46

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> fumlede med
tastaturet og frembragte

> [...]
> lignende, altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres

du kan jo tjekke min... http://www.broeggerklanen.dk og klikke på Koda i
menuen.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 01-02-04 16:22

Jeg har en hjemmeside som bl.a. handler om mine 2 hunde. MEN det er kun på
vældig amatørniveau, og er overhovedet ikke helt færdig

www.sitecenter.dk/Border

Hilsen Camilla

Fra : Helle Jensen

Dato : 01-02-04 16:50

Hej

Mine hunde kan ses her: www.helleshunde.dk

mvh. Helle

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:401d0d92$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 18:52

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres
eventuelle
> gæstebøger:

Her er lidt om Daffy og Buffy:

http://www.tjekmig.dk/html/vores/

Her er en afstemning på hunderacer ( og ja, der mangler stadig nogle racer,
de kommer på efterhånden ):

http://www.tjekmig.dk/Newnews/

Derudover er der hundecitater øverst på siden, med hjælp herfra gruppen.
Tryk opdater for og se et nyt citat, da de kører random.
Man kan også selv, skrive sit citat ind nu.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : skingur

Dato : 01-02-04 19:22

http://www.initiaweb.dk/Christinas%20verden/Gandalfs%20side.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : preben ipsen

Dato : 01-02-04 20:30

> [...]
> altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres

Jeg har et site med mange hunde...dog ikke mine egne
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jane

Dato : 01-02-04 21:33

Hejsa.
Vi har også en hjemmeside om vores Rottweilere og Cavalier King Charles
Spaniels
Hilsen
Jane & Jan Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : UG

Dato : 01-02-04 21:33

Jeg har en hjemmeside om vore 4 hunde, men den er ikke lige blevet opdateret
på det sidste.
Hilsen
Ulla
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Slumfret

Dato : 02-02-04 09:47

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> wrote in message news:<401d0d92$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres eventuelle

Hej!
Jeg har en lille primitiv hjemmeside der er opstået af samme grund -
netop for at lære lidt html programmering....
Den er stadig under opbygning... og af sære årsager er næsten alle
fotos pludselig væk... men jeg arbejder på sagen.
Her kan du besøge den hvis det alligevel skulle have interesse:
www.slumfret.opacus.dk

Venlig hilsen
Slumfret & Hund

Fra : dpl

Dato : 02-02-04 14:47

Hejsa!
Vores hunde har ikke deres helt egen side, men de "gæsteoptræder" da på
min lille hjemmeside sammen med hønsene, kattene og alle de andre:
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=2

Hilsen Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 15:20

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Klip

> [...]
> altså om hjemmesider om deres dejlige hund(e).
> Kom frit frem med adresserne dertil. Jeg skal nok skrive i jeres

Du kan på min side læse om vores to hunde. Adressen er:
http://home4.inet.tele.dk/kragskov/heino/index.htm

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 02-02-04 15:25

Hej

Mine basser har deres eget domæne:

http://www.bassethound.dk

Mvh.
Henk

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 02-02-04 21:15

Jeg har en hjemmeside om mine to dejlige Aussier som omhandler alle de ting
vi laver med dem - Brugshundetræning - tricks - Freestyle - udstilling osv.
den kan findes her: http://www.aussies.dk
/Carina

Fra : Zeki

Dato : 02-02-04 22:50
Fra : Jeannette Svensson

Dato : 03-02-04 13:08

Hej

Det var da en god ide, så kan man jo se lidt mere om hvem det er der
sidder bag tasterne

Her er min hjemmeside ; www.lemanszone.dk/jeannette/home

Den er nu også lidt under bearbejdning stadig men man kan da både
skrive i gæstebog og se hvad jeg har beskæftiget mig med gennem tiden

Mange hilsener

Jeannette Svensson/..asko

Fra : Cassandra

Dato : 03-02-04 21:52

.......Har også en HjemmeSide
-dog ikke med text .....endnu....

www.Cassandra.dk

Kh ,-Cassandra & Kent

-/)/)
( '. ' )
(,,)-(,,)-

Fra : Jytte

Dato : 08-02-04 17:45

Jeg har også en hjemmeside med hunde og katte

http://home19.inet.tele.dk/vingekatten

hilsen
Jytte

Fra : Rikke Andersen

Dato : 09-02-04 08:42

Hej Torben

Min kan du se her: www.bobbe.dk

Hilsen Rikke

Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 09-02-04 13:33

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Torben
>
> Min kan du se her: www.bobbe.dk
>
> Hilsen Rikke

Hvor er der mange gode sider. Tak til Alle.
I hører fra mig når Frejas virtuelle Hundehus er færdigt

Torben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-02-04 23:01

Hej Torben

Jeg er ikke klar over hvor godt du kender denne verden, men der er
også nogle portaler med hundesider

www.nethundeguiden.dk
www.hundeinfo.dk
Der er peak, som er en countersite med nedenstående link til 300
hundesider
www.peak.dk/php/kategoritoplist.php?kategori=Dyr/Kæledyr>Hunde&start=1

Du er velkommen på min side www.anivet.dk

Venlig hilsen