Application Error!
Fra : Margit Olsen

Dato : 01-02-04 11:51

Jeg fik en rigtig god hjælp da jeg mistede alle mine personer i Win-family
og det er jeg meget taknemmelig for, men af en aller anden grund kan jeg
ikke få nogle personer når jeg vælger opsætning af træer eller på
udskrifter. Jeg har muligvis trykket på nogle forkerte kanpper eller undladt
nogle knapper.
Der kommer kun et lille felt frem hvor der står: Application error, exeption
erange error in module winfgo.exe at oooB6966 range, check
Er der mon nogen der kan hjælpe mig?
Mvh Margit Olsen

Fra : Bent Mortensen

Dato : 01-02-04 14:38

Hej Margit

har du prøvet at søge efter filen prøv søgefunktionen og søg på *.ge6 så
skulle du gerne finde din fil
v/h Bent Mortensen