Tids format problem
Fra : Frank Petersen

Dato : 01-02-04 01:09

Hei. Trenger lidt hjælp fra jer.

Problem:

Har oprettet et web sted med FP2002 og bruger også DB med Access. Har nu
også fået til med brug av Excel Worksheet i DB.

Jeg har lavet flere tids beregnings systemer i Excel Worksheet'en og disse
vil jeg nu gerne kunne hente via min DB Connection ind på websiden.

Dette går også fint men formatet er ikke det samme som i Excel.

I Excel viser den (t):mm f.eks. 129:58 men når jeg får det op på websiden
viser den 05-01-1900 09:58:00.

Jeg kan se at et sted i Database Result wizard'en kan man lave en Custom
Query. Kan det være den jeg skal bruge her og hvordan skal den streng se ud
?

Sådan ser det ud på min ASP side under HTML:

<%
fp_sQry="SELECT * FROM ""nac111"""
fp_sDefault=""
fp_sDataConn="flighttime"
fp_iMaxRecords=0
fp_iCommandType=1
fp_iPageSize=0
fp_fTableFormat=True
fp_fMenuFormat=False
fp_sMenuChoice=""
fp_sMenuValue=""
fp_iDisplayCols=1
fp_fCustomQuery=False
BOTID=1
fp_iRegion=BOTID
%>

Håper noen kan hjælpe meg videre. Tak på forhånd

Franki