Hvilken konfiguration (bundkort mm)
Fra : Per H

Dato : 31-01-04 20:20

nu skal jeg bruge penge, ca. 4000 har jeg sat af til et mobo, hd, ram
og cpu (p4).
jeg er i tvivl om jeg vil oc, kan det betale sig? (5 min hurtigere når
en dvd -> divx)
mit behov: kopier dvd, dvd->divx, lidt cs spil og den stil,
billedebehandling på amatørhobby niveau.
umiddelbart synes jeg det er sjovt at oc, men hvis resultatet er 5 min
vundet ved dvd->divx er jeg ikke vidre stemt for det.
et stabilt system (win xp pro, ja ja linux, i know )

bundkort:

abit ic7            999,-
asus p4c800 deluxw      1150,-
asus p4s800d-e (sis 655tx chip)    ca 1000,-
intel desktop board d865perl   673,-

hd:

seagate baracuda 160 gb   976,-
western digital caviar se 160 gb   929,-

ram (2 stk, pris pr stk):

kingston 512 mb pc3200      599,-
corsair 256 mb pc4000      799,-

cpu:

p4 northwood2 3,0 eller 3,2 ghz, alt efter pris på mandag efter
varslet prisfald.

hvad ville i vælge?

the early bird may get the worm but the second mouse get's the
chease.......

Fra : Per H

Dato : 31-01-04 20:21

On Sat, 31 Jan 2004 20:19:35 +0100, Per H <SleTtabker@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>varslet prisfald.
>
>hvad ville i vælge?
>

>the early bird may get the worm but the second mouse get's the

glemte at skrive at jeg vil have sata 150 controller på mobo og hd er
sata 150.