ronja
Fra : knud poulsen

Dato : 31-01-04 18:51

Så er hun hjemme igen alt er gået godt hund har det fint efter
omstændighederne. Det var livmoderen den var 10 gange så stor som den skulle
være af betændelse

tak for jeres støtte alle sammen det var dejligt

Hilsen
Ronja, Mona og knud

Fra : Karina og Christian

Dato : 31-01-04 18:57

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> wrote in message
[klip]
> Så er hun hjemme igen alt er gået godt hund har det fint efter
> omstændighederne. Det var livmoderen den var 10 gange så stor som den
skulle
> være af betændelse

Hejsa

Hvor er det dejligt at høre, at hun efter omstændighederne har det godt -
gudskelov.

Tak for din tilbagemelding.

Jeg kommer dog lige til at tænke på, om det er normalt, at man får sin hund
hjem så forholdsvist hurtig efter operationen. Jeg troede egentlig, der gik
et par timer, før man kan få hunden med hjem. Det har der da i hvert fald
gjort de gange, hvor Vaks har været bedøvet. Der har han skulle være ved
dyrlægen nogen tid efter operationen for at dyrlægen kunne se, om han nu
vågnede helt op efter hensigten osv. Men måske er det forskelligt alt efter,
hvilken dyrlæge eller hvilken operation, man har skullet igennem?

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 18:57

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er hun hjemme igen alt er gået godt hund har det fint efter
> omstændighederne. Det var livmoderen den var 10 gange så stor som den
skulle
> være af betændelse

Dejligt og høre, at det hele gik godt
God bedring til patienten.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 31-01-04 22:36

> [...]
den skulle
> være af betændelse
>
> tak for jeres støtte alle sammen det var dejligt

Tillykke med veloverstået operation og god bedring med Ronja ..
hejhils fra Ami