Att. Isarels ambassadør
Fra : steffen martin

Dato : 31-01-04 15:53

Kære Israel og evt. Minister Counsellor Mr. Amnon Kalmar

Som et udbredt bud på opmærksomhed vil jeg gerne henlede deres opmærksomhed
på, at jeg i mit atelier i Odense [åben pr. aftale] har et anti-israelsk,
anti-palæstinensk, anti-amerikansk, anti-skåne, anti-husejere, anti-alt,
kunstnerisk værk hængende på væggen som et udstillingsværk der virkelig kan
skabe røre!
Det drejer sig om et A4 papir med orderne 'Mordere, alle sammen', og jeg er
ligeglad hvem der bliver ophiset af det, jeg inviterer Jer som de første til
at ødelægge dette så jeg kan få lidt opmærksomhed [det ville sateme gavne
min karriere!]

Ring lige i forvejen, så jeg kan åben for jer, ikk?

venligst
Steffen Martin
--
Artist Steffen Martin, odense, denmark