Lokalnumre på Panasonic KX-TCD725
Fra : Marineflyver.dk

Dato : 31-01-04 12:02

Hej !

Er der nogen der ved, hvordan man koder et telefonnummer ind i Panasonic
KX-TCD725 således,
at der kommer en kort pause mellem telefonnummer og lokalnummer ?

Mvh.

JIR

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 11:06

"Marineflyver.dk" <FJERNDETTEmarineflyver@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvordan man koder et telefonnummer ind i Panasonic
> KX-TCD725 således,
> at der kommer en kort pause mellem telefonnummer og lokalnummer ?

Hejsa!

Jeg mener det er # der angiver pause!
Er ikke 100% sikker, men kig i manualen der står det!

Helmut Lotti

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-02-04 09:16

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener det er # der angiver pause!

Det ville da være svært upraktisk at bruge et af DMTF-symbolerne til en
logisk operation...

Fra : Leo Havmøller

Dato : 03-02-04 11:34

> Det ville da være svært upraktisk at bruge et af DMTF-symbolerne til en
> logisk operation...

Du får pausen ved at trykke flere gange på #. Prøv selv på en vilkårlig
mobiltelefon.

Leo Havmøller.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 03-02-04 11:37

"Leo Havmøller" <leh@-nospam-rtx.dk> wrote in message

> Du får pausen ved at trykke flere gange på #. Prøv selv på en vilkårlig
> mobiltelefon.

Trykfejl. Det er * istedet for #.

Leo Havmøller.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-02-04 11:42

"Leo Havmøller" <leh@-nospam-rtx.dk> skrev i en meddelelse
> Trykfejl. Det er * istedet for #.

Tjaa, med min Siemens S35 får jeg bare en række DTMF-toner, hvilket jeg også
forventede

Fra : Leo Havmøller

Dato : 03-02-04 11:51

> Tjaa, med min Siemens S35 får jeg bare en række DTMF-toner, hvilket jeg
også
> forventede

For at få pause på sådan en skal du trykke på '0' indtil '+' vises.

Leo Havmøller.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-02-04 12:36

> også
> For at få pause på sådan en skal du trykke på '0' indtil '+' vises.

Så er der altså også verden til forskel (omend jeg ikke vidste at + kunne
bruges til andet end generisk udenlandspræfiks)

Helmut antydede at # var en pause i telefonanlægget, og det er
uhensigtsmæssigt hvis det er tilfældet.
Hvis han derimod mener at knappen # har flere funktioner (som i
mobil-eksemplet) så er det noget ganske andet

Fra : Marineflyver.dk

Dato : 03-02-04 20:19

Hej med Jer !

Tak for hjælpen.....eller !

Det er altså ikke en mobiltelefon men en trådløs telefon. Ingen af Jeres
svar virker !

What the dælen do I do ?

Mvh.

Henrik