Sparke liv i billeder
Fra : Bach|DK|

Dato : 31-01-04 11:01

Jeg er ved at være træt af billeder som er "helt firkantede". Jeg prøver
derfor at lave billeder med en kant som ligesom fader ud. Jeg har blå
baggrund på min side. Det giver problemer når jeg skal have gemt det
billede jeg har lavet. Når det bliver konverteret i Paint Shop Pro til
jpeg så ændrer den blå farve som billedet fader ind over sig en anelse
så man kan se kanten. Så holder det jo ikke.

Er der en funktion i frontpage som kan gøre billeder mere interessante i
kanten. Hvad gør i?

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-04 13:43

Der skal du brug GIF i stedet og så sætte kantfarven til at være
gennemsigtig.