Nokia Flasher Kabel?
Fra : THOMAS MØLLER

Dato : 21-04-01 23:48

Er der nogen som kan skaffe et Nokia Flasher Kabel???

Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 22-04-01 09:25

> Er der nogen som kan skaffe et Nokia Flasher Kabel???

www.mobiltricks.dk
Mener at jeg så noget "Flash-agtigt" som kunne åbne alle nyere Nokia-telefoner...

Fra : www.mobiludstyr.dk

Dato : 22-04-01 15:25

Vi har dem til danmarks bedst pris 799kr.

Mvh

www.mobiludstyr.dk

Jan-Erik Rasmussen <j-e@get2net.dk> wrote in article
<QywE6.53149$o4.4394235@news010.worldonline.dk>...

Fra : Anders Grauballe

Dato : 22-04-01 18:31

"THOMAS MØLLER" <homeboys@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan skaffe et Nokia Flasher Kabel???

Du kan lave det selv, jeg har selv lavet et og det kostede mig 5kr for
ic'en, resten af delene havde jeg til at ligge, fordi jeg havde stikket til
telefonen fra mit datakabel!

Du skal bruge følgende løsdele

1 Sub-D25 connector (male) (printerstik)
1 IC 74HC14
1 resistor 4,7 kOhm
1 resistor 100 Ohm
1 capacitor 0,1uF (100nF)
2 diode 1N4148
samt et stik til den telefon du ønsker

se hvordan du laver det på www.surf.to/nokia3310

/Anders

Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 22-04-01 18:44

> [...]
> telefonen fra mit datakabel!
> Du skal bruge følgende løsdele
> 1 Sub-D25 connector (male) (printerstik)

Hvor vildt! Tak for den oplysning og linket!!!!