Gratis foderbøtter - regner jeg med :o)
Fra : Helle Larsen

Dato : 30-01-04 15:02

Jeg har set her på siderne, at "man" mangler spande og bøtter til foder.
Kender I et sted, hvor der er en restaurant eller storkøkken af EN eller
ANDEN art, så vil de nok hellere end gerne af med deres sildespande og
mayonaisespande med flere spande MED låg. Og slikbutikker og
tankstationer vil mange gange godt af med deres slikbøtter MED lån.

Ellers så sig til, hvis I inde ad København til, IKKE kan få fat i
sådanne. Så skal JEG NOK ............. og så videre. Og så kan I betale
kørepenge, så skal jeg nok køre dem til København fra Vestsjælland. Et
bil læs fuldt. Hvis det skulle være.

Så kan vi holde en spande- og bøttedag på et eller andet lille hyggeligt
torv et sted, som JEG kan finde ved hjælp af landkortet.

Altså, når sneen er VÆK.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 19:33

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mayonaisespande med flere spande MED låg. Og slikbutikker og
> tankstationer vil mange gange godt af med deres slikbøtter MED lån.

Mange dyrehandlere forære dem også væk, da de af og til har for mange
spande.
Ved siden af Jysk sengetøjslager ( og Bilka ) i Ålborg, ligger en
dyrehandler som hedder ( er ikke sikker ) , men måske Pet Hollywood.
Der fik jeg lov, at snuppe en masse ( 6-7 stk ) gratis spande i sommers.
Ikke de helt store spande, men nogen små orange nogen, der blev solgt sammen
med Eukanuba kattefoder. De er også vældig velegnet til kaninernes foder,
vildfuglefrø osv.
De store spande plejer man, at kunne købe løst for 40-50 kr., hvis man ikke
lige handler hundefoder, hvor de af og til følger med....

Mvh. www.tjekmig.dk