JUHUU ingen hjerteorm
Fra : henrik hansen

Dato : 30-01-04 11:53

Nu har jeg smidt alle mine sorger og bekymrinerne herinde i gruppen,
når Border-banditten Mille gang efter gang har fået påvist fransk
hjerte- lungeorm.
Nu er det med største glæde at ejg kan skrive at Mille er frikendt for
hjerte- lungeorm. En kamp der startede i Juli 2003 og har varede
sommeren, efteråret og noget af vinteren.

Efter en sådan oplevelse kan jeg kun opfordre til følgende. Selvom der
ikke er tegn eller syndromer på hjerte- lungeorm så er det en god idé
at man jævnligt får analyseret prøver fra sin hund, for fransk hjerte-
lungeorm.

Endnu en gang et stort JUHUUUUUUU for at Mille nu atter er
rask.........

mange hilsner

henrik
border-banditten Mille
(som med hjælp fra Bufas kan mønstre denne billedside:
http://icq.homepage.dk/Henrik-Mille/mille.htm )

Fra : Ann Nielsen

Dato : 30-01-04 13:29

Narj hvor dejligt... Jeg ved ikke lige om man skal skrive
tillykke, men ihvertfald: DET ER VEL NOK DEJLIGT :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 14:15

"henrik hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjerte- lungeorm. En kamp der startede i Juli 2003 og har varede
> sommeren, efteråret og noget af vinteren.

Dejligt at høre.

> [...]
> ikke er tegn eller syndromer på hjerte- lungeorm så er det en god idé
> at man jævnligt får analyseret prøver fra sin hund, for fransk hjerte-

Hvad er symptomerne på hjerte- lungeorm ? Hvordan fik Mille dem ? Spørger
fordi vores Lab Buffy er storslem til, at spise afførring. Gør det hende
mere udsat ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Holm

Dato : 30-01-04 17:33

> [...]
> hjerte- lungeorm.
> Nu er det med største glæde at ejg kan skrive at Mille er frikendt for

Hej Henrik

JUUUHUUU...herfra også !
Godt at høre , jeg var da bekymret ...
Hvad var hendes symptomer egentlig da i fandt ud af det ??

Mange hilsener
Holm

Fra : HH

Dato : 02-02-04 21:38

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> JUUUHUUU...herfra også !
> Godt at høre , jeg var da bekymret ...
> Hvad var hendes symptomer egentlig da i fandt ud af det ??

Der var ikke nogle symptomer....det var på en opfordring fra en af dem jeg
trænede sammen med......bare sådan lige et rutinetjek..............som viste
sig at indeholde hjerteorm................

Det kan være at det er hysterisk, men brug dog de par kroner det koster og
få tjekket hvert kvartal i perioden der er frostfri..........det er gode
penge der er givet du hvis den påvises.

en lykkelig hundeejer

Henrik

Fra : Eifelvuf

Dato : 05-02-04 00:04

"henrik hansen" skrev d. 30-01-04 11:53 dette indlæg :
> [...]
>
> henrik
> border-banditten Mille
> (som med hjælp fra Bufas kan mønstre denne billedside:

JUUUUUUHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/