Abit IC7 bundkort
Fra : A.N.

Dato : 30-01-04 00:07

Hej gruppe
Jeg har et lille problem med tilslutningen af CD rom og
en DVD brænder.
Jeg har monteret dem rigtigt på kablet, master sort, slave grå, men
computeren vil ikke genkende CD rommen og
nægter at start op, jeg kan hører den aktiver cd rommen hele tiden.
Fjerne jeg stikket fra cd rommen starter maskinen fint.
Er der nogen steder som skal rettes for at bundkortet
kan find cd rommen.

Medion cd
Pioneer 106d DVD

Hilsen Axel

Fra : Johannes

Dato : 30-01-04 01:05

Har du prøvet at sætte jumperene på drevene til master på den ene og slave
på den anden?

Der findes somregel en oversigt over mulighederne på de respektive drev.

MVH Johannes

Fra : A.N.

Dato : 30-01-04 19:27

Hej Johannes